En kall tisdag

Då var det tisdag och jag försov mig. Vaknade vid 07:10 och vi åker hemifrån vid 07:30. Jag slängde mig in i duschen och försökte göra det bästa av situationen. Jag blev som tur var klar i tid iaf och kom till praktiken i god tid.
Mamma köpte överdragsbyxor till mig igår som jag skulle kunna ha på praktiken idag. Några storlekar förstora kanske, men det spelar ingen roll. Dom var varma och det är det viktiga. Dom kom verkligen till pass idag eftersom det var otroligt kallt ute. Självklart var det pulkaåkning idag också. Dom har redan åkt så mkt att snön näst intill är borta i backen. Men i slutet av backen på den fotbollsplan som ligger där är det fullt med snö. Inte varje dag man åker pulka på gräs och spelar fotboll på snö, haha.

Imorgon ska jag hålla i min planerade aktivitet. Det är en uppgift jag fått från skolan jag ska göra. Jag tror det kommer gå bra, men är lite nervös ändå. Ska ha halvgrupp hela tiden så det är inte så många barn samtidigt. Vad vi mer ska göra imorgon har jag inte så stor koll på. Men eftersom dom sagt på vädret att det ska snöa imorgon antar jag att det blir pulkaåkning på snö imorgon.

Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0