Envisa förkylning !

Förkylningen vill absolut inte ge sig. Som pricken över i:et har jag även fått hosta nu. Så jag ligger uppe halva nätterna och hostar och det i sin tur gör att jag blir tröttare än normalt. Som om inte det vore nog så börjar nu rösten svika. Ingenting går som jag vill just nu. Allt man begär är att bli frisk. Är det så mkt?

Har inte så mkt jag kan skriva här. Praktiken fortsätter och jag gör inte så mkt på dagarna. Idag var ett undantag från det. Jag gjorde en målarteknik med några st som jag lärt mig i kursen "Estetisk verksamhet". Nu börjar jag inse nyttan i den kursen faktiskt. Dom tyckte det var jättekul så det blev många många papper som gick åt. Hoppas dom tkr det är lika kul med den jag hade tänkt ha som min aktivitet. Annars är det väl bara att ta fram den andra tekniken så är dom glada igen, haha.

Orkar inte skriva mer idag. Hoppas allt är bra med er där ute bara <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0