Förkylning på G

Då var praktiken igång. Jag har verkligen jättekul. Jag älskar att jobba med barn. Alla är jättesöta. Tänk vad roligt man kan ha för så lite när man är i den ålder. När jag säger den åldern menar jag såklart 6 år. Men tyvärr så har dom ju väldigt envisa och starka baciller som tar kol på en annan. Sen har ju snön lyckats hitta hit till Örebro innan jag hann förstå att det börjar bli kallt ute. Av veckan som gått har det blivit ett mer klädesplagg på per dag. Imorgon blir det långkallingar.

Imorgon skulle Astrid Lindgren fyllt 100 år och det firas. Så imorgon bitti är det sångsamling och barnen ska få sjunga Astrid Lindgren sånger så som "Här kommer Pippi Långstrump" och andra kända sånger från hennes sagor. Det är ju så kul att se att dom faktiskt sjunger och inte sitter där och bråkar. Alla sjunger. Gör det med lite äldre barn och se hur många som sjunger liksom. Inte en kotte kan jag säga. Man blir nästan lite förvånad.

Vet inte riktigt när jag får tid att skriva nästa gång här. Så innan jag går säger jag...

GRATTIS ASTRID LINDGREN !!
image140

...i förskott !

Ha det bra <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig! [v] Du sjunger så fint!! Kul att det går bra på praktiken :)

2007-11-14 @ 20:10:19
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0