I'm dreaming of a white Christmas

Det börjar bli riktig julstämning just nu. Jag har börjat lyssna på lite jul musik. Jag älskar jul. Mest för att man får vara med sina nära och kära. All stress skulle man kunna ta bort. Sen är det ju alltid kul och både ge och få julklappar. Men jag har alltid jättesvårt för vad jag ska köpa till alla. Önskelistor brukar inte förekomma när man är vuxen så man har ju ingen aning. Mamma önskar sig bara snälla barn säger hon. Men det är faktiskt nått jag inte kan ge henne, haha. Nejdå, jag tkr vi är rätt så snälla här hemma.

Just nu ökar julstämningen eftersom det snöar för fullt här ute. Alla taken har redan blivit vita. Rätt så mysigt faktiskt. Så länge man sitter på den här sidan av fönstret iaf, haha. Funderar på att måla lite julkort som mormor föreslog igår att jag skulle göra. Ska bara komma på nått fint att måla också. Någon som har någon bra idé?

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: MM

sök på: tomtar,granar. julmotiv, julkort
lycka till

2007-11-23 @ 19:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0