Jag överlevde !!

Dagen i stallet gick jättebra. Jag var såååå duktig, haha. Sofia är stolt över mig. Jag vågade t.o.m. hålla i det stora livet, haha. Hon var jättefin, men det betyder inte ofarlig, haha. Vi hade iaf jättekul där i stallet. Typiskt att det skulle börja blåsa så mkt just när Sofia skulle rida. Men vi klarade oss. Blåste inte bort även om man trodde det ett tag.

 
 
 


När vi kom hem från stallet åt vi lite. Vi var super hungriga. Det tog på krafterna det där. Särskilt cyklingen, haha. Vilka uppförsbackar. Sen satte vi oss ju såklart och tittade på film. Först The blaire witch project och sen High school musical 2. High school musical 2 blev mest en nerlugnings film, haha. Men båda var jättebra. Kudden blev bara lite platt.

Just nu sitter vi och sjunger lite. Shirleys nya skiva, jag finner inga ord. ÄLSKAR DEN!

Nu ska vi flumma vidare. Ha det bra <3

image137

/ Sofia och Anna

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ni är allt för söta. Älskar er. Ha det så kul på Shirley konserterna. ni får gärna hälsa till Shirley det räcker med en gång:P
Ha det så kul, pussss

2007-11-01 @ 23:40:44
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Emma

HAHAH! ni är ju värkligen för goa!
Ha de bra nu men de
vat ja att ni har!=)

puss puss ÄLSKAR ER![L]

2007-11-02 @ 16:26:09
URL: http://emmy1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0