Julkort

Jag fick sluta vid halv 3 idag. Lite tidigare än vanligt iaf. Snön har helt smält bort idag så jag hade inte behövt åka pulka iaf, men alltid skönt att sluta tidigare som sagt. Jag gick upp på stan för att köpa lite saker så jag kunde göra mina julkort. Det är sant, jag gick faktiskt upp. Det är faktiskt typ 1-2 km. Det gick mina fötter stryk av sen, men hurtig var jag där ett tag, haha.

När jag kom hem, men värkande fötter, så satte jag igång med julkorten på en gång. Hann inte göra så många, närmare bestämt tre st, men jag är nöjd med dom jag gjorde. Ska göra fler imorgon tänkte jag, om jag orkar. Men fler ska det bli iaf. Har några st jag tänkte jag skulle skicka till :)


  
Vilken blev finast?

Puss och kram / Anna

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Alla tre var huuuuuuuuuur fina som helst! Men jag gillar snöflingan mest :) [v]

2007-11-30 @ 14:27:36
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0