Sjuklingens dag !

I morse när jag vakna var jag genom förkyld och orkade knappt ta mig upp ur sängen. Så jag ringde och sjukanmälde mig till praktiken. Fick inte ur mig så mkt för jag har näst intill ingen röst alls. Jag gick och la mig igen och somna nästan på en gång. Vakna bara till en gång vid halv 10 tiden och somna om igen på en gång. Sen vaknade jag halv 2 och hann inte mer än göra det innan mamma ringde. Visst är det typiskt att när det väl ringer så hittar man inte en enda telefon. Tillslut hittade jag en och svarade. Det första mamma sa var: "Du låter ju inte lite förkyld." Fick order att bara sova och vila idag. Yes sir, det klart. Tro mig, om det är nått jag är bra på så är det det.

Just nu ligger jag i soffan med våran bärbara dator. Torsten ligger och sover här brevid. Han är så söt. Tar upp halva soffan, haha. Han börjar bli riktigt stor nu. Riktigt mysigt att han ligger här. Han delar ju med sig av sin värme :)

Nu ska jag gå iväg och snyta mig för 711:e gången idag. Någon som har nått bra sätt att bli av med förkylningar på?

Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0