Teckningar

Praktiken idag har varit precis som alla andra dagar. Händer inte så mkt speciellt faktiskt. Men nu börjar det droppa in med teckningar från lite här och var. Mina egna som jag gör dom försvinner fort som blixten. Räcker med att jag vänder ryggen åt så är den borta när jag tittar sen, haha. Men jag får teckningar också. Här får ni se några :)



1. Här har ni mig som tecknad, haha. En liten tjej som målat den. Vi hade precis varit ute det är därför mina kinder är så röda, haha.
2. En liten katt ute i det gröna gräset. Har en hel historia om den lilla katten, men det orkar jag inte dra nu, haha.
3. En pippi bird, haha. Eller på ren svenska, en helt vanlig fågel, haha.

När jag kom hem från praktiken så gjorde jag lite fler julkort. Blev nöjd med ett bara. Får se om jag lägger ut bilder på det senare. Kanske kanske inte ;)

Ha det bra <3

Puss och kram / Anna
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Barnen ritar ju finare än mig, haha!

2007-12-01 @ 13:00:22
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0