Trött och sjuk

Mamma väckte mig vid halv 8 i morse så jag kunde ringa och sjukanmäla mig. Nu fanns det bara ett litet problem i det hela. Jag har ingen röst alls kvar idag. Det var en ren omöjlighet att försöka få fram nått att säga. Så jag visade vart jag hade nr:et så fick mamma ringa och förklara hur det var. Kunde inte göra så mkt mer så jag bestämde mig för att försöka somna om. Men min kropp ville bara ligga och hosta så det blev inget med den saken. Jag somnar väl tillslut ändå.

Ligger och tittar på klipp på youtube med Shirley <3 Why do all good things comes to an end ?! SAKNAR DIG ! <33


It´s amazing how you can speak right to my heart without saying a word, you can light up the dark <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0