Lördagsmys

Första seriematchen idag mot Varberga. Den blev nästan lite för spännande alltså. Det hade inte behövt bli det om vi inte hade stressat upp oss så. Matchen slutade tillslut 6-4 till oss, såklart. Kändes skönt både för att det var första seriematchen och för att en tjej som går i Varberga går i samma matte och engelska grupp som jag. Sen är det ju alltid kul och vinna :)

Har inte gjort så mkt mer än spelat den där matchen. När jag kom hem tog jag ett bad. Det var helt underbart. Mamma kom upp och ställde ett levande ljus där i badrummet och så hade hon med sig lite att dricka till mig. Så släckte hon i taket. Det var så himla skönt och bara ligga där och rensa tankarna lite. För en gångs skull var det faktiskt tyst också. Johan, Daneil och Simon var inte hemma och mamma och Fredrik satt nere i vardagsrummet och tittade på film. Jag tog fram min mp3 och satte i öronen efter ett tag och lyssna på Shirley Clamp. Det kunde verkligen inte bli bättre. Mitt tips i den stressiga vardagen är att stanna upp och ta ett varmt bad med levande ljus i rummet. Det var verkligen avkopplande.

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, så härligt det låter! :)

2007-10-14 @ 11:31:09
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: MM

grattis till segern

2007-10-14 @ 20:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0