Magsjuk?

Har hela dagen gått runt och haft ont i magen och mått illa. Ett tag trodde jag att min lunch skulle vända och komma upp. Jag som skulle haft match idag sitter nu här hemma och håller tummarna för att allt går bra där borta. Kan inte göra nått annat. Blir jag inte bättre tills imorgon får jag helt enkelt stanna hemma.

Vi har "Gambiadagen" imorgon. Vår skola har ett samarbete med en skola nere i Gambi som behöver pengar till en hel del saker. T.ex. skolmaterial som pennor, papper och liknande. Vår lärare sa att 2,50 kr ger en elev papper och pennor för ett helt läsår. Det låter inte rimligt men det kanske det är. Allt som allt ska vår skola samla ihop 56 000 kr och skicka ner till dom. Så det gäller att alla ligger i och hjälps åt. Eftersom Natalie är i England just nu skulle jag få vara med tre andra tjejer i min klass, nämligen Izabelle, Zandra och Erica. Vi skulle baka kärleksmuffins och sälja :) Jag bakade mina igår eftersom jag trodde jag skulle få spela match idag men min kropp hade ju andra planer. Får se om det blir någon muffinsförsäljning för min del imorgon. Jag hoppas verkligen det för Gambias skull.

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åhh, gumman. Hoppas verkligen att det INTE är magsjuka. Det är inte alls trevligt.
Guud vilken fiin bild du har gjort:O
Hoppas att du ger den till Shirley, för det tycker jag att du ska göra. Ha det så bra, puss och kram

2007-10-24 @ 20:23:52
URL: http://ellbri91.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0