Seger idag !

Har inte gjort så mkt mer än spelat match idag. Mot Lillån, det lag som man bara inte kan förlora mot. Det finns inte med som alternativ. Det är vinna eller försvinna liksom. Det var riktigt jämt hela matchen. Onödigt spännande som vanligt. Jag är så himla stolt, jag gjorde mål. Det stod 3-3 och så gjorde jag mål. Det var inte ett dugg snyggt mål, den verkligen rullade på mållinjen. Jag hann t.o.m. tänka tanken: "Rulla in nu dumma boll". Så lång tid tog det innan den var där innanför mållinjen. Så stod det 4-3 till oss. Kändes så himla skönt. Så hann vi göra ett byte så gjorde vi mål igen. Matchen slutade 5-4. Skönt med ännu en vinst. På måndag är det dags att sätta tänderna i Kumla. Hoppas verkligen vi vinner den också..

Det är bara 2 veckor kvar nu tills jag träffar Shirley Clamp. Alltså ni anar inte hur mkt jag längtar tills dess. Sen träffa Sofia igen <3 Det ska bli så himla kul :D Håller på och målar av en bild på Shirley. Jag tkr det är så himla kul och måla av henne..

image130
Skissen jag gjort än så länge. Vad tycks?


Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att ni vann :D Skitsnyggt du ritat henne också! [v] Du är så duktig!

2007-10-21 @ 13:02:46
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Emma

Gymmmt jobbat Hovsta:D Oo anna grattis till målet:)[L] Ärligt finns de något som du inte är bra på??
Du är liksom bra på allt ju:) den skissen jävlar va fin den är!!!![L] HA de bra nu gumman!! PUsss puss[L]

2007-10-21 @ 13:18:25
Postat av: Sofie

Snyggt ritat!! :D

2007-10-22 @ 21:02:35
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0