VARNING!

Jag vill passa på att varna alla i Örebro för imorgon ska jag ut och övningsköra. Inte för att jag tror att jag kommer komma så långt och inte i specellt hög hastighet heller. Men efter de få ggr jag redan har övningskört så har jag insett att jag inte riktigt är bästa vän med bilen riktigt än. Tvärnita är jag bra på, det är ju ett framsteg iaf. Men det kan ju vara bra att få bilen i rullning först då också. Det är jag inte riktigt lika bra på. Vet inte riktigt hur jag kunnat bli så bra i det när jag för det mesta faktiskt redan står still. Men man har väl sina dolda talanger. Min är tvärnitar, haha.

Om jag överlever morgondagens övningskörning ska vi även till Stadium och kolla på en ny innebandyklubba till mig. Johan skulle ha ett par joggingskor också. Men är vi riktigt smarta så tar vi shoppingrundan innan jag övningskör. Så vi verkligen får det vi ska göra gjort liksom. För säkerhets skull menar jag. Fast med tanke på mina kunskaper i att få igång bilen så kanske shoppingen ligger så långt bort. Eller så är det den gör, haha.

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Ellen

Såklart att du klarar det gumman<3
Pusss, puss

2007-10-06 @ 23:30:42
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: MM

Lycka till

2007-10-07 @ 11:53:27
Postat av: Anna

Lycka till, allt kommer gå bra [v]

2007-10-07 @ 11:57:28
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0