Oturen slår till igen !

Allt började redan igår kväll på träningen. Jag hatar när jag har rätt ibland. Jag fick avbryta träningen redan efter uppvärmningen för att jag hade så ont i ett av mina knän. Jag kunde inte springa. Så där rök den träningen. Var ju jättekul :/

Sen fortsatte det idag. Började med att jag försov mig. När klockan ringde reagerade jag inte ens på att det var den utan undra vad det var för störande ljud som lät. När jag kom på att det var klockan så slog jag av den argt och somna om. Mormor kom upp och väckte mig tillslut iaf och tur var väl det.

Skit dåligt väder har det varit också hela dagen. Har det inte regnat så har det iaf varit mörkt och kallt. Är det så hösten ska vara? I så fall tkr jag inte om hösten. Den brukar inte vara så. Sen idag har jag kännt mig allmänt ensam. Irriterat mig på mkt dessutom. Men jag vet ju varför, men det är jobbigt ändå. Sen är det ju aldrig kul och få reda på att folk snackar skit om en. Vad har jag gjort nu då? Jag blir tokig att jag aldrig kan få vara glad i en längre period. Kan ni inte bara sköta er själva och skita i andra.

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar dig Anna [v]

2007-09-26 @ 14:29:41
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0