Pluggarhelg

Nu var det ett tag sen jag skrev, igen. Skolan tar rätt så mkt tid. Läxorna kommer in på löpande band och så går man ju länge på dagarna. Sen är det mycket träningar och sånt nu också. På riktigt dumma tider. Man hinner bara hem från skolan, slänga i sig nått att äta och sen är det iväg igen. Så kommer man hem jättesent. Så då är det dags att nanna kudden redan. 

Som sagt nu har skolan satt igång på allvar. Vi har inte haft speciellt mkt läxor innan men nu kommer allt på en gång. Vilket jag nästan förstod och hade räknat ut efter hur det var i 9:an. På onsdag har jag matteprov, nästa onsdag är det prov i barnsutveckling, och veckan efter det ska jag ha läst ut min engelska bok och börjat göra en bookreport som ska vara inlämnad veckan efter det. Sen är det äntligen höstlov. Väl behövligt kan jag tänka mig. Då händer det grejer vill jag lova. Först av allt så kommer jag större delen av lovet att vara i Borlänge hos min underbara bästis Sofia :) Tror det håller på och bli mitt andra hem, haha. Men det roliga slutar inte där. Sen på helgen åker hon och jag till både Grängesberg och sen min hemmaplan Örebro för att se, och för hoppningsvis träffa, Shirley Clamp <3. Hur många tror jag längtar ihjäl mig till höstlovet?

Nej nu ska jag ta och hasa mig ner till köksbordet igen och göra lite matte och försöka få ihop mitt estetiska arbete om olika målartekniker som passar barn. Låter lättare än vad det är, tro mig.

Puss och kram / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0