Smycken i mängder !

Jag och mormor gav oss iväg upp på stan idag. Mormor ville köpa ett halsband som passade till sina nya kläder hon hade köpt. Jag skulle köpa lite sånt där smått och gott, bl.a. ett nytt lås till skolan och lite pärlor för att kunna göra smycken. Vi hittade allt vi ville ha och stannade till på ett café och fika lite. Daimtårta med grädde blev det, mums.

Väl hemma igen började mormor laga mat och jag satte mig med mina smyckesgrejer. Nu skulle det bli en massa smycken allt. Jag började med att göra ett halsband till mormor. Jag blev nöjd och mormor med. Det är ju faktiskt huvudsaken att den som ska ha det på sig blir nöjd. Sen satte jag igång och göra lite saker till mig själv. Är fortfarande inte klar, har lite paus för jag fick lite ont i nacken av det där. Satt antagligen konstigt. Men hittills har det blivit tre par örhängen och tre armband. Fler armband är på gång. Kan lägga ut en bild på allt jag gjort sen för er som är nyfikna och se hur allt ser ut :)

Sitter just nu här och lyssna på Shirleys nya singel "Jag tar en annan väg". Låtarna är så himla bra. "Ett hus på stranden" är den andra låten som är med på singeln. Så otroligt grymma låtar så man kan ju knappt sluta lyssna på dom. Riktigt roliga att sjunga också. Jag som sjunger hela tiden har nu fått utöka min sånglista, haha. Vilket är jättebra. Mina kompisar börjar tröttna på dom andra låtarna, men inte jag.

Ikväll tror jag att mormor och jag ska kolla lite på film. En beck film som varken hon eller jag sett. Vi skulle kollat på den igår men då var det ju "idol". Blev lite snopen idag, vi hittade idoltröjor när vi var ute på vår shoppingtur. Jag undrar bara, är det någon som köper det? Finns säkert någon men skulle vara kul och veta vad det är för folk. Jag skulle iaf inte köpa en. Säger jag nu och så tar det väl tre veckor så går jag också runt med en, haha. Nejdå, men det skulle vara lite typiskt mig.

Får se om jag lägger ut bilder på smyckena sen eller om det kommer senare.

Ha det bra <3

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Har sms:at dig, men jag vet inte om det har kommit fram... Synd att du inte är inne när jag är :( Kul att pyssla! Säkert superfint resultat :) Kram, saknar dig [v]

2007-09-22 @ 20:53:38
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0