Tillbaka igen !

Jag har fått mkt önskemål om att jag ska skriva lite oftare här. Det är tyvärr väldigt svårt att hitta tiden. Jag kan inte mer än lova att jag ska försöka att skriva lite oftare. Hoppas ni blir lite mer nöjda med det.

Inte alltid så lätt att skriva heller. För det första måste man ha nått att skriva om. Skolan bidrar inte med så mkt spännande upplevelser så man har inte så mkt att skriva om helt enkelt. Så nu frågar jag er, vad vill ni jag ska skriva om? Jag vet att alla ni som läser här inte har samma intressen som jag, så jag undrar, vad är ni intresserade av att läsa om när ni är här? Vad förväntar ni er att det ska stå här? Vill ni bara att jag ska berätta om hur min dag varit eller är det nått annat som lockar mer? Så de här frågorna vill jag att ni ställer er själva och svara på till mig så snabbt ni kan. För har jag inget att skriva om kan jag ju inte skriva nått.

Imorgon har jag iaf studiedag men tro inte jag bara ska sitta hemma och slöa inte. Jag och Natalie har fullt schema ändå. Vi har inte riktig koll på om vår gamla skola har studiedag också, men har den inte det ska vi titta in dit en snabbis. Sen drar vi upp på stan för att shoppa lite inför torsdagens skolfotografering. Så passar vi på att äta nått gott uppe på stan och tar sedan turen förbi biografen och tittar på någon trevlig film. Tror det kmr bli en toppen dag. Kan inte tänka mig nått annat.

Nu medans jag väntar på att Sofia ska komma in på msn ska jag passa på och jobba lite matte. Fick reda på idag att vi ska ha ett matteprov vecka 40. Men jag går i den "bästa" mattegruppen, vilket jag också fick veta idag, och vi skulle ha prov ihop med alla andra mattegrupper också så vår lärare sa att vi lär inte ha några problem med det provet. Den "sämsta" matttegruppen är nämligen dom som inte fått godkänt i matten i grundskolan. Jag är fortfarande förvånad över att jag är med i den "bästa" mattegruppen. Särskilt efter dagens lektion, haha. Gud vad förvirrad jag blev där ett tag. Men det ordnade sig tillslut. Hatar att räkna med negativa tal och sånna där långa tal som man bara får panik över att se. Kan ta ett exempel: 10+5x(-15)-5 eller (-6)x(-2)-2x3. De där talen var ändå inte de längsta jag haft, men så himla jobbiga för man måste ju verkligen tänka till. Man kan liksom inte bara lulla igenom dom direkt. Så nu är det nog dags att ta tag i den där matten och se till att få det gjort.

Ha det så bra ! Jag ska försöka skriva lite oftare nu.

Puss och kram / Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Äntligen! :) [v] haha, vi håller också på med sånt i matte, tråkigt :/ Älskar dig! [v]

2007-09-18 @ 21:37:58
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0