100 dagar kvar!

Sovmorgon idag då. Tyvärr blev det inte så mycket av den sovmorgonen för jag vaknade halv 8 ändå för att mamma blev arg på min kära bror som hade vissa svårigheter att komma upp i morse. Men det gjorde ingenting. Jag låg kvar i sängen till klockan 8 då jag började oroa mig över hur jag skulle ta mig till skolan egentligen. Himlen verkligen öppnade sig i morse. Det bara öste ner. Tänkte ta bussen, tills jag insåg att det skulle jag aldrig hinna. Kom på att jag kunde tigga skjus av Natalie, och försökte med det. Men det hela slutade med att det blev uppehåll och jag tog mopeden iförd regnställ.

Har börjat inse hur mycket tråkämnen det är i tvåan. Som idag, mina två hatämnen på samma dag. Naturkunskap och Samhällskunskap. Det är säkert jättenyttigt att ha dom, men jag tkr det är så himla tråkigt. På samhällskunskapen höll jag på och somna. Men det kan ha med och göra att det var sista lektionen, och jag slutade 4. Men det var också väldigt tråkigt.

Nu ikväll har jag varit på möte om innebandyn. Mkt glädjande nyheter. Jag ska numera spela i damlaget i div. 2 :) Det kommer bli mkt cuper och sånt också. Det var länge sen jag längtade efter sommarlovet att få sätta igång med innebandyn, men nu gör jag verkligen det. Kommer bli så himla kul känns det som. Ett jätteroligt och bra lag som jag är säker på att jag kommer trivas med.


Idag är det precis 100 dagar kvar tills jag ska iväg och se Shirley Clamp, Sonja Aldén och Sanna Nielsen. Det är ju, som ni alla kanske redan vet, Shirley som lockar mest. Jag längtar verkligen så himla mkt. Men det närmar sig nu. Det ska bli så himla kul :D

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0