"4 minuter går snabbt"

4 minuter var så länge Sonja fick vara med i Svensktoppen i P4. Jag hann inte ens reagera knappt när det var tjuvlyssning av skivan. Det var så mkt låtar på P4 som jag inte har hört så jag reagerade ju inte mer för det. Sen när man fått lyssna i 10 sekunder så sa de att det var från julskivan. Dumt, skulle sagt det innan istället så man hann reagera. Men sånt är livet.

Sonja Aldéns nya album "Under mitt tak"  släpps redan i september. Om skivan innehåller lika fina texter som hennes förra tror jag på stor succé med denna skiva också. "Nån som du" har redan blivit en favorit hos mig. Bara längtar tills jag får höra resten.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag lyssnar på henne nu :) man kan nästan tro att det är Shirley som pratar hahaha. längtar tills skivorna släpps :)

2008-08-17 @ 12:27:23
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0