Ännu en söndag förbi

Ja då var det söndag kväll, återigen. Imorgon är sista dagen på sommarlovet. Lite blandade känslor. Ska bli skönt med lite vanliga rutiner, men ändå är det så skönt att vara ledig. Så är det så långt kvar till höstlovet. Men ju snabbare det blir november desto bättre :)

Jag klagade tidigare idag över att jag missade tjuvlyssningen av julskivan Shirley Clamp, Sonja Aldén och Sanna Nielsen släpper i november. Här har jag länken så man kan lyssna om och om igen på det i 30 dagar.


Lyssna och njut. Sonja är ju en solstråle för sig. Lycka till med skivan säger jag!

bye.

 

Kommentarer
Postat av: C h r i s t i n e -

Allt bra idag?

2008-08-17 @ 21:33:37
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0