Då var det söndag

Vaknade för ungefär 40 minuter sen. Hade ingen lust alls att gå upp men det var bara ta sig upp ändå. Märkte att jag fått ett stort blåmärke på benet, ingen aning om hur jag fått det.

Sonja Aldén skulle vara med på svensktoppen i P4 nu vid halv 11, så jag sitter och lyssnar efter det. Det ryktas om att man ska få höra lite smakprov från julskivan som Shirley, Sonja och Sanna ska släppa i november. Vi får väl se om det blir någon tjuvlyssning. Annars är det kul och höra vad Sonja har för sig också.



Nu kommer Sonja och det var lite tjuvlyssning. Fick precis köra. Vad kul. Hoppas man får höra mer. Nu måste jag koncentrera mig, haha.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0