En dag av ingenting

Har som vanligt inte fått så mkt gjort idag heller. Man blir inte så peppad på att göra nått när det bara öser ner utanför. Har gjort ett försök att bränna ner lite av mina Shirley bilder jag tagit de senaste två åren. Efter alla åskväder har jag blivit rädd att förlora dom. Men det gick väl sådär med det. Självklart ville min dator inte som jag så jag lyckades bara få ner ungefär hälften på skiva. Får försöka krångla mer med det imorgon.

Har inte så stora planer inför morgondagen heller. Ska iväg till Läkargruppen och ta en till spruta. Börjar bli stammis där nu. Känns som jag är där var och varannan vecka. Är det inte sprutor så är det saker efter operationen, ta bort stygn och liknande. Men efter imorgon är det bara två till ärenden på Läkargruppen som är planerade. En till spruta och återbesök efter operationen. Sen ska jag väl kunna hålla mig därifrån förhoppningsvis.

Funderar just nu på att krypa ner i sängen och sätta på någon film. Det låter bra det. Men lilla magen kurrar lite grann så jag kanske ska smyga ner och kika om det finns nått att bota det med. Det kan jag tänka mig att det finns.

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0