Gbg, here we come!

Vaknade på tok för sent i morse. Men hade egentligen inge bråttom med någonting. Tog en lång dusch, vilket var jätteskönt. Mitt i frukosten ringde Ellen och vi pratades vid en stund. Jättetrevligt när jag väl förstod vem det var, haha. Fixade lite med mina naglar samtidigt för den som vill veta. Blev riktigt nöjd :)

Nu har Anna precis börjat sin färd mot Örebro. Hon kommer hit någon gång vid 9 ikväll och så fortsätter vi ner mot Gbg imorgon med familjen + hela det vanliga gänget.


Det var ett tag sen jag träffade både Anna och resten av gänget som ska med till Gbg, så det ska verkligen bli en rolig helg. Liseberg, shopping och allt roligt man kan tänka sig, men lite kryddning av gott sällskap. Vi kommer hem igen på söndag kväll, men jag tror ni får längta efter mig tills på tisdag när Anna har åkt hem till Stockholm igen.

Ha det bra tills dess <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0