Hemma igen!

Helgen i Gbg är över. Hade en riktigt rolig helg. Men hade inte förväntat mig någonting annat. Det blev liseberg för hela slanten. Har ni tur kanske det kommer lite bilder senare :)

Idag var det upp skoltidigt, det vill säga klockan 7, för att lämna Anna vid bussen till 8. Bussen var redan där när vi kom så det blev ett snabbt hej då och så försvann jag mot min buss hem mot soffan och tv:n igen.

Låg i soffan och myste lite med Torsten som för en gång skull var lite kelvänlig idag. Han somnade en liten stund och jag var bra nära jag med ett tag.



Fick sms av Emma vid 9 tiden om när vi skulle ses för att åka till skolan och fixa skåp inför skolstarten. Vi bestämde oss för att kvart i 11 lät bra. Sen hände nått på vägen så båda lyckades komma till ungefär 11, haha. Tur att vi båda är dåliga på att passa tider. Men jag brukar vara bra. Vi fixade skåp lite snabbt och så åkte vi upp på stan. Jag köpte en present till min lilla prinsessa Pernilla. Vad får ni inte veta just nu, haha. Hon kan ju se ju :O



Emma och jag kom överens om att vi ska komma iväg till Eskilstuna på söndag. Vi skulle ha åkt till Stockholm och "Sommarkrysset" när Brolle var där, men Emma har haft problem med sin mage sen i vintras och legat på sjukhus och sånt, så hennes mamma vågade inte släppa iväg henne. Men nu ska hennes mamma med på söndag. Så nu måste ju allt gå som det ska. Parken Zoo kommer inte bara ha farliga tigrar på söndag, de får minst två galna girls också, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0