Kvällens aktivitet

Har fixat lite med min nya kalender nu på kvällen. Jag har faktiskt en känsla av att jag kommer använda den här mer än den förra. Men det kanske bara förblir en känsla, haha. Men jag märker ju hur kort minne jag börjar få. Läskigt alltså. Så det är nog dags att börja använda sig av en kalender. 

 
Det är lite suddiga bilder. De är tagna med min mobil och fick väl antagligen inte det ljus den ville ha. Men bilderna duger för att få en liten tjuvtitt. Tror ingen kommer tveka om vems kalender det är, haha. Det betyder att jag nog aldrig heller komma att bli av med den. Mkt smart.

Nu börjar det nog bli dags för sängen. Kräftskiva hemma hos Monika och Gunnar väntar imorgon kväll. Som vanligt vet vi inte hur många vi blir, haha. Är verkligen alltid så. Men ju fler som kommer desto roligare. Under dagen verkar det stå städning på schemat. Iaf enligt mamma, så det är nog bäst att lyda.

Sov gott.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: vi kom tvåa innan själva semifinalen. Vi var fyra grupper som tävlade om att komma till semifinalen.

2008-08-23 @ 13:50:24
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0