Misslyckad morgon

Det var inte mycket som gick som det skulle imorse. Jag hade tänkt mig att gå upp tidigt för att få tillbaka dygnet lite. Så det inte blir allt för jobbigt imorgon när skolan sätter igång. Jag vaknade vid 10 och kom inte ur sängen förrän vid 11 tiden. Låg i sängen och tittade på tv, Supernanny. Vilken jäkla unge de hade alltså. Värsta jag har sett.

Men inte bara det gick snett denna morgon. Min dator har börjat säga ifrån nu. Det låter verkligen hemskt när man sätter på den. Jag vågar inte ha den igång så jag sitter här med vår bärbara dator. Självklart kan man inte vara inne på msn på den här. Eller rättare sagt, jag kan inte. För varje gång jag loggar in så stänger internetet av sig. Så lika snabbt som jag loggar in, loggas jag ut.

P.g.a. allt detta med datorerna så blir det nog inte så mkt dator alls idag. Varken bloggen eller msn ser det ut som just nu. Ska testa min dator igen senare. Men med tanke på hur det lät förut tror jag inte på någon förändring.

Bye.

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Jag förundras över alla unger i supernanny, har föräldrarna ingen koll alls?

2008-08-18 @ 18:11:29
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: caroline

kolla gärna min blogg!

2008-08-19 @ 11:53:01
URL: http://carolinejo.blogg.se/
Postat av: C h r i s t i n e -

Vad bra ;) jodå det är bara fint här också.

2008-08-19 @ 12:05:16
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0