Skolstart!

Då började skolan idag då. Tur det bara var halvdag. Nya klass, nya lärare, nytt schema. Det mesta är nytt. Det är både spännande och faktiskt lite läskigt. Men ändå väldigt skönt med en ny klass. Min förra var ju inte direkt toppen.

Idag kom även Natalie hem från Jordanien. Har varit utan henne i 3 månader. Hon ringde för en stund sen och vi kunde verkligen inte sluta prata. Så himla skönt och ha henne hemma igen! Har saknat henne så. Imorgon får vi träffas igen. I skolan dock, men det skiter jag i just nu. Bara umgås med henne igen gör mig så himla glad.


Så imorgon är det slut på friden. Ingen sovmorgon alls. Halv nio börjar dagen. Tur vi inte går till schemat förrän på torsdag. Men ändå synd, för jag slutar 16.00 då. Imorgon blir en dag med bara en massa jobbiga blanketter vad jag vet. Så skulle vi göra nått roligt på eftermiddagen. Men roligt i mina lärares ögon var idag namnleken. Så man ska ju inte förvänta sig för mkt.

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0