Speedway kväll

Har precis kollat klart på lite speedway. Tror det sändes på dagen egentligen också, men då hade jag annat för mig som ni redan vet. Min kunsinsbarn, Fredrik Lindgren, var med och körde. Han är verkligen super duktigt. Brukar titta så fort jag får chansen att se honom. Men har inte så stor koll på honom och speedwayen längre. Han byter ju klubb hela tiden. Man hänger ju inte med i svängarna.



Just nu funderar jag på att leka lite i photoshop. Har hittat en jättebra sida där man kan lära sig lite mer. Jag är ju fortfarande inte så bra. Så det är alltid kul och lära sig mer saker. Förhoppningsvis någonting man kan ha användning för sen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0