Tillbaks på ruta ett!

Andra skoldagen idag. Gick till lunch idag också. Vi slapp den "roliga" aktiviteten på eftermiddagen. Vill inte ens veta vad det skulle varit alltså, haha. Skönt och sluta tidigt, men det blir det ändring på imorgon. Då är det enligt schemat så jag börjar 9:45 och slutar 16:00. Skönt med lite sovmorgon iaf.

Träffade äntligen Natalie idag. Vi har så mkt att prata om just nu. Det går inte att få stopp på oss, haha. Så himla underbart att ha henne tillbaka. Någon man kan prata om allt med. Imorgon har vi en hel del att gå igenom. Hon har en del hon bara måste berätta och jag har endel saker jag känner jag behöver dela med mig av från ikväll.

Blev inget toppenslut på dagen, mer vill jag inte gå in på det. Vi får se vad som händer. Förhoppningsvis så blir allt bra tillslut. Men just nu ser det så väldigt mörkt ut. Men måste tänka positivt.

Dags för sängen nu tror jag. Är hur trött som helst och det förbättrar ju inte humöret. Fantastiskt skönt att ha lite sovmorgon imorgon också. Kan ju finnas en risk för att jag är pigg imorgon. Men den är nog ganska liten, haha.

Sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Jag vill också ha sovmorgon, kan vi inte byta?

2008-08-20 @ 22:33:31
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0