Veckan som gått

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade, igen. Men jag har verkligen inte gjort någonting. Nu har det börjat hända saker som jag kan skriva lite om.

I onsdags var jag med Emma uppe på stan. Vi gjorde inte många knop egentligen. Satt mest och pratade. Men det är trevligt det med. Behöver inte alltid vara fartfyllt. Vi hade det riktigt kul. Var ett tag sen vi sågs, så det var tur vi hittade på något.

I torsdags fick jag ett ryck och åkte till Linnéa och Malin i Odensbacken. Malins snälla bror skjusade oss till en badplats där vi var hela dagen och solade och badade. Sen sov jag kvar där för att slippa åka hem så sent på kvällen. Det tar ju ändå en stund med bussen.

Åkte istället hem i morse. Vi vaknade redan vid halv 8 så jag var med på bussen hem mot Örebro igen vid halv 11. Nu ikväll har jag varit på bio med Pernilla. Det var länge sen jag träffade både Linnéa, Malin och Pernilla. Mkt återföreningar den här veckan helt enkelt. Skönt att ha er tillbaka <3

Nu är jag jättetrött eftersom det blev en sen kväll igår och en tidig morgon i morse. Lär somna ganska snart så jag ska nog låta mig göra det också. Imorgon väntar nästa äventyr.

Godnatt med mer, sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0