Veckan som gått...

...har varit helt fullbokad. Brukar alltid lyckas få tid till datorn iaf någon dag i veckan. Men den  här veckan lyckades jag verkligen inte.

Måndag, tisdag, onsdag var det träningar. Slutade sent både måndag och tisdag så det blev i stort sätt bara hem och äta och sen iväg igen. I onsdags var det iaf en kort dag, men då hade jag shopping uppdrag inför klassresan. Så när jag kom hem från det var det återigen bara äta och sen iväg för första träningen med mina småkottar som jag tränar med några kompisar. Jättekul och se dom igen.

Torsdag till fredag var det övernattning i Klockhammar med klassen. Vi hade verkligen super kul. Synd bara att nästan halva klassen var sjuka. Men vi som var där hade otroligt kul.

Så igår var det tunneldisco. Skulle ha varit ännu en träning med småkottarna. Men det dök bara upp två st så träningen blev inställd. Hade iaf väldigt roligt på tunneldiscot på kvällen. Lite nya upplevelser och nya sidor från många, inte minst mig. Men kul hade vi.

Idag har det bara varit slapp och plugg. Skolan är ju igång igen och då blir det söndagsplugg. Det är på nått sätt sånt söndagarna blir till för när skolan är igång igen.

Imorgon är det precis 1 år sen jag träffade Anna för första gången. <3 Då träffade vi Shirley också. Påtal om henne, gud vad jag saknar henne. Men det är bara 90 dagar kvar idag. Det är bara hålla ut!

Sen vill jag avsluta med ett stort Grattis till Ellen och hennes familj. Ellen har nämligen blivit moster till en liten flicka idag vid 3 tiden. Stort grattis och lycka till <3

Bye.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tack, gumman[V] Du är bäst. Älskar dig(L)

2008-08-31 @ 19:21:30
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Anna

Ett år sen baby! <3

2008-09-01 @ 18:02:58
URL: http://annarocks.blogg.se/
Postat av: Crazypill

sött det låter med tunneldisco =)

2008-09-08 @ 21:18:01
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0