Anna-dagen

Är fortfarande jättetrött. Känns inte riktigt som att jag får nått gjort. Allt blir bara en enda stor röra idag. Sista lektionen i skolan blev typ kaos. Eller ja, enligt mig blev den det men min lärare tyckte vi var effektiva. Så frågan är ju om min åsikt har någon betydelse i sammanhanget.

Har pluggat hela tiden sen jag kom hem. Känns som att jag egentligen inte borde göra det när jag är såhär trött, men jag måste. Har tagit en snabb paus nu för jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Känns som jag gör uppgiften helt fel. Ska skriva om arbetsmiljölagen och arbetstidslagen. Vet ni hur otroligt mycket man måste läsa för att veta precis allt om de lagarna eller? Det är för mycket för min hjärna i normalt tillstånd liksom. Hur ska jag klara av det nu då?  Men jag får skylla mig själv lite grann som inte börjat med uppgiften förrän nu. Men mitt minne är kort men bra alltså. Är för stressad för att komma ihåg alla uppgifter vi har. 

Imorgon blir det inget plugg alls. Ska övningsköra med bilskolan direkt efter skolan. Nervöst nervöst. Men det ska nog gå bra det också. Sen när jag kommer hem efter det är det träning med småttingarna och sen träning med tränarna. Har slutat på innebandyn så det är den enda träningen jag får nu på fritiden. Men funderar på att hoppa över båda träningarna imorgon och se till och bli klar med allt plugg istället. Det får nog bli så. 

Vill avsluta med och säga två saker. 
För det första, jag har namnsdag idag!
För det andra, Grattis Elin som fyller 25 år idag! 

Bye. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!! Jätte fin blogg du har!!!

2008-12-09 @ 19:39:21
URL: http://http://killarsiq.blogspot.com/
Postat av: Anna

Jag har också namnsdag haha ;) Grattis till oss <3 Och lycka till å övningsköra imorgon, det kmr gå super <3

2008-12-09 @ 21:23:38
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0