Dags för rensning

Jag har lyckats med nått helt otroligt. Jag har fyllt hela minnet på min dator. Jag trodde knappt det var möjligt, men jag har lyckats. Tror dessutom jag vet vad det är som fyllt minnet också, haha. Alla mina bilder på Shirley, för det är otroligt många. Så jag får väl börja i den änden. Har en hel del onödiga bilder som borde raderats för länge sen, men men..

När jag ändå pratar om dessa bilder så måste jag ju bara visa några bilder jag tagit som jag faktiskt är riktigt stolt över.






Det var några bra bilder det. Och nu ryker alla de dåliga. Så ska jag faktiskt ta mig tid att bränna ner de bra på skivor istället för att de ska ligga och ta plats på datorn. Det är ju lite säkerhet också. Om man nu håller reda på skivorna sen. Ni såg ju hur mitt rum såg ut förut (a)

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0