Det går automatiskt

Nu kan jag stryka en till uppgift på min lilla lista med skoluppgifter. Blev precis klar med uppgiften i Arbetsmiljö och säkerhet. Måste säga att det var en ganska lätt uppgift när man väl var inne i det hela. Att skriva om arbetsmiljölagen och arbetstidslagen, nej det var verkligen inte kul. Inte ens intressant heller för man fattar inte vad som står, men det är bara att försöka förstå ungefär hälften och skriva på. Men nu är det klart :D


Måste säga att man pluggar väldigt bra till denna skiva. Jag brukar inte kunna plugga till musik, för jag börjar alltid sjunga istället. Men till den här går det verkligen jättebra att plugga till. Det blir mer effektivt och jag blir inte distraherad av annat. Och visst sjunger jag med, men jag kan ju texten till nästan alla låtar, så det går liksom automatiskt. Jag behöver inte ens tänka, det är bara att sjunga.

Men nu, åter till plugget igen. Ska se om det är nått annat man skulle kunna tänka sig att arbeta bort. T.ex. den där försenade uppgiften i Pedagogisk ledarskap (a)

Bye.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: hehe ;) jaa herregud, jag har mycket att berätta! tror jag :P hehe. men ja, do it! fast förresten, hur ska vi göra nästa söndag? vad ska de signera? xD tur för mig att jag var på Lilla julafton i Täby i helgen, för nu vet jag precis hur vi ska ta oss dit på söndag ;)

2008-12-10 @ 18:18:33
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0