En månad kvar på det 17 åriga livet

När jag tänker efter låter rubriken ganska dramatisk, haha. Men det jag menar är att precis idag är det en månad kvar tills jag fyller 18. Mamma har börjat säga hur mycket saker hon har köpt till mig och gör mig så himla nyfiken. Undrar vad hon kan ha hittat på nu då.

Sista riktiga skoldagen idag innan jullovet. Hade två lektioner. Engelska och svenska. På engelskan hade jag muntligt nationellt prov, som jag tror gick ganska bra, och på svenskan fortsatte vi med vårat grupparbete. Efter skolan gick jag, Natalie och Malin på stan. Jag köpte lite julklappar så nu tror jag att jag är helt klar. Det brukar alltid dyka upp nått sådär i sista minuten som man har glömt.

Nu ska jag fortsätta att plugga. Sista inlämninguppgiften, sen är det lov. Ska bli så otroligt skönt! Är verkligen helt slut. Julavslutning imorgon så det blir bara fika och kolla på julspel i aulan. Så nice!

Bye.

Kommentarer
Postat av: Carro

Missa inte Tre S på nyhetsmorgon imorrnbitti :D hihi.



Puss <3

2008-12-17 @ 21:46:23
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0