En sak i taget

Har precis kommit hem från övninskörningen. Det gick faktiskt mycket bättre än vad jag hade väntat mig. Det blir värre nästa gång när jag ska backa och parkera, haha. Snacka om att jag kommer öva, haha. Fick bara motorstopp tre ggr. Alla tre ggr av samma anledning, jag släpper kopplingen för tidigt. Oftast beror det på att jag är stressad, för de ligger ju så jäkla nära hela tiden. Men måste säga att de är bättre på att hålla avstånd när man övningskör med bilskola än om jag gör det hemma.


Nu ska jag ta och vila en stund sen är det dags för plugg igen. Blev tyvärr påmind om att jag kanske måste ta tag i teorin på bilskolan också. Usch, jag tycker inte om det här. Plugg plugg plugg. En sak i taget tack! Men som min bilskolelärare sa "Du är tjej, du ska kunna göra två saker samtidigt". Men svänga och växla är faktiskt inte lätt att göra samtidigt! Men jag lyckades, för jag är ju tjej!

Bye.

Kommentarer
Postat av: Linda

Önskar dig lycka till med körkortet. Lägg ner mycket tid och energi på teorin.. fast man kan ha väldigt tur på skrivningen och bara få lätta frågor men man ska inte chansa.

2008-12-10 @ 15:51:34
Postat av: Anna

Sv: haha ingen aning! träffa Shirley, Sanna & Sonja ju! ;) och we have a lot to catch up!! <3

2008-12-10 @ 17:22:34
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0