En underlig dag

Den här dagen har varit både bra och dålig. Dagen började iaf bra med avslutning med småttingarna på innebandyn. Ni är underbara <3 Tack för allt!

Åkte iväg från avslutningen direkt till matchen jag skulle döma med Pernilla. Det gick faktiskt också riktigt bra, även fast det var ett tag sen vi dömde. Vi lyckades få med ganska många assister. Det börjar ta sig ;)

Väl hemma satte jag mig vid tv:n och åt smörgåstårta som mamma och Fredrik hade köpt. Det var riktigt gott. När jag satt där, som mest nöjd och belåten, så ringer telefonen. Jag skulle aldrig ha svarat, för det var efter det samtalet allt gick utför. De ringde från tandvården och sa att det var dags för mig att komma på ett litet besök. Yey, hej tandläkarskräcken själv! Efter mycket om och men blev det en tid den 5 januari. Usch, jag vill inte!
Jag la på och nästan på en gång fick jag ett sms. I sms:et stod det: "Shirley är sjuk, hon kommer inte imorgon". Det här är inte sant tänkte jag! Hur mkt otur får man ha på en och samma gång? Efter lite allvarlig research har jag kommit fram till att hon kanske kanske kanske kommer imorgon. Men vi får se.

En mycket underlig dag helt enkelt. Inga fler överraskningar nu. Det räcker för idag tack!

Bye.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: HÖRRU! vi är vackra :D <3

och hell yeah, nästa ååååår :D:D:D längtar ihjäl mig! <3 men ja, vi tar en dag i taget, start imorgon haha ;)

2008-12-20 @ 20:31:22
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0