Ett kort hej från värmen

Familjen har lyckats få tag i internet under ett dygn till rummet. Ingen direkt smidig historia man behövde ha med sig, haha. Världens klump för att få kontakt. Men men, internet som internet.

Har inte varit speciellt fint väder idag. Inte alls som igår. Igår var det strålande sol och vi solade hela långa dagen. Jätteskönt verkligen. Idag däremot har vi varit i grannstaden Puerto de rico för lite shopping. Köpte parfym från Escada, superbilligt. Fyra små smakprover eller vad man ska kalla det, för 20 euro. Det blir lite mindre än 200 kr eftersom euoron ligger på 8,7 nu ungefär.

Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Det skulle bli dåligt väder då också, så ja. Men sen resten av veckan skulle det bli soligare. Det får vi hoppas, annars vet jag inte vad jag tar mig till. Jag vill ju bli brun hallå.

Nu ska jag sätta mig och titta på några klipp från youtube när Shirley, Sanna och Sonja var i täby. Då när jag var där, hihi. Undrar vem det var som filmade. Den måste stått precis vid oss, utan att jag såg det. Men det har ju sina förklaringar. Uppmärksamheten gick väl inte till att leta filmkameror direkt, haha.

Ha det bra hemma i kylan nu. Hörde att i Örebro hade det varit -13 grader idag. Jag tycker lite synd om er, men bara lite, haha <3

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Sofia

hah, tack så mkt ;)

hur länge ska du vara borta?

2008-12-29 @ 23:09:12
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0