Första dagen på jullovet

Jag sov till kl 11, vilket var underbart skönt. Har nu sådär en tre timmar senare duschat och ätit frukost. Jag älskar jullov!

Julfest på mammas jobb idag. Ska bli riktigt kul. Vi har alltid kul och jag längtar alltid lika mycket till nästa gång. Blir mitt tredje julbord om man räknar med skolans. Men det är ju så gott! Men man blir så mätt. Har ju inte heller på mig den bästa julbordätar klänningen heller. Tajt som bara den. Men ska man vara fin så.

Mamma kommer hem om ungefär en timme. Då blir det piffning och sen iväg. Hoppas jag får göra någon nytta på julfesten också. Jag har sagt att jag mer än gärna kan vara barnvakt. Jag tycker det är så kul, och alla uppskattar det. Vem uppskattar inte att få äta i lugn och ro liksom?

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0