God jul


"Nu är det jul igen och nu är det jul igen...."

Jag måste erkänna att jag trodde att denna jul skulle bli snöfri. Men i sista sekund lyckades vi få säkert 1 cm snö på marken. Man får vara tacksam för det lilla.

Nu när paketöppningen är klar har jag inte så mycket mer att göra. Jag fick en till hårddisk, haha. Snacka bra tajming. Hela 640 GB rymmer det. Så nu är väl nästa mål att fylla det också, haha. Tror ni jag grejer det?

Ska ta och titta lite på film nu tror jag. Kanske spela lite spel med familjen också. Man kan ju försöka vara lite social iaf. Så har vi ju massa julmat också. Mums, det är så gott.

Ha en riktigt God Jul nu allihoppa!

Kommentarer
Postat av: Carro

GOD JUL VÄNNEN <3

2008-12-24 @ 22:55:33
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0