Jag säger ingenting

Hej svejs i lingonskogen!

Jag sitter i skolan just nu och är så otroligt trött så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Har iaf gjort nationella i matte B nu på morgonen. Det gick ju, ja sådär. Skulle hoppa högt om jag fick VG iaf, haha. Jag tror det blir ett G för mig.

Sitter med Linnéa. Vi har väldigt kul faktiskt. Skrattar åt typ allt. Datorn har hängt sig 3 ggr nu och vi skrattar lika mycket varje gång. Tror det är dags för mig att sova egentligen. HAHA, nu kom Karin förbi och gick catwalk med sin lilla vagn.

Tror det är dags att sluta skriva också. Ingenting är som det ska idag. Tur jag är så trött så jag bara skrattar åt det.

Ikväll blir det plugg för hela slanten. Har räknat ut, helt själv, att jag har 5 uppgifter att göra den här veckan. Så det är bara att börja. Ska övningsköra imorgon också. PIRR I MAGEN!

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0