Julen är här

Nu har jag äntligen jullov. Vilken känsla. Lyckan är total. All stress har lagt sig och vilken lättnad. Trodde ett tag att jag skulle få migrän, jag brukar få det när jag slappar av efter en stressig period, men jag lyckades komma undan.

Har precis kollat på när Shirley, Sonja och Sanna var med i "Nyhetsmorgon" i morse. Man kan ju inte låta bli att skratta med de. Ibland åt de också, hahaha. Ni är för härliga ni tre alltså. Det märks att ni trivs ihop.

Nu ska jag ta och fixa lite saker inför söndagen då jag får träffa de härliga prickarna igen. Vad det är förblir en liten hemlis ett tag till. Det är nog bäst så. Man vet ju aldrig vilka som är här inne och snokar ;) 

Bye.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0