Jullovet väntar

Nu är det äntligen klart. Allt plugg är över. Gjorde precis klart min naturkunskapsuppgift. Men självklart skulle skrivaren krångla så jag fick skicka över det på mailen istället. Hoppas arbetet blev tillräckligt bra nu bara.


Imorgon bitti ska dessa sötnosar vara med i "Nyhetsmorgon". Ska springa ner och fixa så jag spelar in nu också. Jag vet inte riktigt vilken tid de ska vara med, så jag tar ut min sovmorgon och tittar på det när jag kommer hem istället.

Nu blir det springa ner och fixa inspelningen, sen sängen!

Bye.

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Okej brabra ;) hihi. Jag ska upp i ottan och kolla ja, börjar skolan vid 15 så xD



Nja, lördag faktiskt ;) hihi, Sonjis birthday ju!!



Ha så kul i skolan imorrn!!

Puss <3

2008-12-17 @ 22:49:46
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0