Julmys i Nacka <3

Så var man hemma igen efter en hel dag i Stockholm. Är verkligen skit trött men jag kan inte slita mig ifrån att berätta lite om dagen innan jag går och knyter mig.

Dagen började tidigt, halv 7. Mamma var snäll idag också och skjusade mig till bussen, tack. Resan till Stockholm gick som vanligt mycket snabbare än hemvägen, haha. Hade också en mycket rolig gubbe brevid mig på vägen upp.

Träffade Anna på centralen som vanligt och vi tog oss ut till Nacka på en gång. Det var lika bra att vara på plats för det är alltid någonting som krånglar. Idag för omväxlings skull blev det inte McD till lunch. Det fanns inte där ute så vi gick in på Coop konsum och köpte oss en varsin macka istället. Åt dock McD lite senare, haha. Vi gick runt där och kollade i affärer och träffade då på Carro. Hon hängde med oss och gick runt och titta lite. Men vi hamnade snabbt tillbaka vid scenen igen för att invänta höjdpunkten på dagen.

Våra tre S stjärnor kom upp på scenen vid 2 tiden och sjöng sina vanliga tre låtar Light a candle, Another winter night och Silent night. Shirleys mick började krångla så ett tag sjöng Sonja och Shirley i samma mick. Så söta ni är alltså. Shirley passade också på att ge Sonja en liten puss på kinden då också. Hur söta får man vara?

Efteråt signerade de som bara den. De satt i nästan två timmar. Men det kändes som det var i typ 20 minuter. Gick verkligen jättesnabbt. De signerade bilderna som vi tog tillsammans i Täby förra helgen, haha. De hade lite åsikter om den och gud så vi skrattade. Kan glädja de med att jag har fått tillbaka min kamera nu så nästa gång blir det bra bilder iaf, helt klart.
Så fick de sina paket, haha. Shirley som den tävlingsmänniska hon är satte såklart igång en tävling om vem som kunde öppna snabbast efter att jag hade skämtat om det. Jag stod helt livrädd att de skulle ha sönder nått, men det gick bra. Allt höll och de blev jättenöjda med ljusen som jag hade köpt och själv dekorerat.
Sen fick Shirley Annas och min lilla extra present, haha. Vi hade ett rim på det som Shirley fick läsa innan. Det löd såhär:
Här är någonting användbart för Vilja
Hon som inte på bord och mun kan skilja
För dig är detta någonting att rita på
Kanske ögon på tomtar små
Kanske en kropp där till
Så den slipper stå helt still
Nu när tomten ser
Vet den vad vi ger
Vet du?
Öppna nu!

Shirley skrek på en gång "Är den där jävla duken jag får nu eller?" och slet upp paketet. Och jaa, det var ju en duk, men inte precis en likadan som den i Täby som hon satt och målade på. Vi skrattade gott åt vårat lilla skämt där ett tag.

Fick se Vilja idag också. Hon är ju så himla söt. Verkligen rödhårig, haha. Men så söt!

Lite bilder blev det ju också taget. Inte från min kamera dock, men Anna hade med sig en.


Tack tjejer för en jätterolig dag!
Ni är helt fantastiska alltså <3

Tack också till Anna och Carro som gjorde dagen till nått helt extra <3





Kommentarer
Postat av: Ellen

Såå söta alla ni är[v] Är så himla glad för eran skull:) Hoppas att du och jag kan träffas lite mer nästa år(L) Puss(L)

2008-12-21 @ 23:51:40
URL: http://ellbri91.musicblogg.se
Postat av: Carro

Tack själv!! :D En helt underbar dag <3 hihi.

2008-12-21 @ 23:56:56
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack själv sötnos! <3 Fast vi var så trötta så var det ändå jättekul :D Kanske därför hahahahah <3

2008-12-22 @ 00:07:01
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0