Julstädning

Det funkade verkligen inte längre. Mitt rum var helt i kaos så det var verkligen dags att städa. Jag har inte hittat tiden innan, så det var verkligen äckligt här inne. Det blev en rejäl städning som ni kommer få se lite senare. Jag var så koncentrerad på min städning att jag inte ens kände att jag skrapade upp händerna tre-fyra gånger, haha. Men men, ska det städas så ska det.

Fick tillbaka min kamera igår också. Eller mamma och Fredrik hämtade den igår. Testade den i morse och den verkar vara back in business igen! Men man vet ju aldrig så jag ska försöka ta mycket kort idag, på ingenting sådär, för att se så den verkligen håller som den ska. Det var ju batterierna som slukades, och de säger att de hittade felet. Så vi får se. De har ju ljugit förr, haha.

Nu ska jag gå och ta mig en välbehövlig lång dusch. Man blir inte så fräsch av att städa. Skriver mer senare när rummet är helt klart. Måste ju ha mina fina lakan i sängen också ;)

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0