Massa snö och massa plugg

Vi har fått hur mycket snö som helst idag. Det är helt otroligt vad mycket det är. Nästan för mycket. Jag tänkte gå ut och ta lite kort, så ni får se det lite senare idag.

Igår blev jag klar med bilden som jag målat på ett tag. Ni kan få se den senare också. Blev inte jättenöjd, men Shirley, Sanna och Sonja ska få den imorgon ändå. För imorgon drar jag till Stockholm och träffar de tre S:en och Anna såklart! Var ett tag sen Anna och jag träffades nu så det ska verkligen bli kul, som alltid.

Men det finns ju en dag idag också. Idag är det plugga till naturkunskapsprovet på måndag och sen skriva två dikter till svenskan. Så måste ju allt inför imorgon förberedas också. Det är nog första gången jag inte vet dagen innan vad jag ska ha på mig. Och jag har inte ens panik över det, haha. Men det kommer nog det också.

Nu ska jag iväg och plugga. Så jag hinner med allt idag.

Bye.

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Åååh, jag ska också se de imorrn, så vi ses nog då ;) hihi. Jasså, har du ett tåg o passa eller?



Tacktack! <3

2008-12-13 @ 15:26:14
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0