Örebro täckt av snö


Nu har snön återvänt till Örebro igen, och det med dunder och brak. Det har snöat hela natten och det ser inte ut som det kommer sluta än på ett tag. Jag är så tacksam över att snön kom idag och inte igår när jag skulle övningsköra. Nervositeten var på topp ändå, utan en massa snö.

Mormor kom precis och är nu ute och skottar. Jag hade tänkt att göra det innan hon kom och tyckte fortfarande jag kunde göra det. Men hon var påklädd och svårövertalad. Men nu är hon klar.

Nu ska jag ta mig nått att äta och sen umgås lite med mormor och, ja gissa vad, PLUGGA. Man har ju ändå inget bättre för sig, eller? Skulle kunna hitta på sådär 1000 saker, men man måste plugga. 

Nu kom mormor med en tidning med Shirley i. Wow wow wow. Ni kan ju tänka er vad jag kommer gå över till att göra nu. 

Bye.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0