Tomten är död

Så var man hemma från julfesten igen. Hade verkligen kul idag också. Gjorde ingen nytta, men vad fan. Man kan inte alltid vara bäst, haha. Alla barnen roade sig själva. De fick dansa runt granen, och sen kom tomten. Men inte samma tomte som förra året. Sofia berättade att den tomten hade dött, alltså på riktigt. Det var ju sorgligt, men vi kunde ändå inte låta bli att skratta åt det för det lät så kul. Tomten har dött.


Nu ska jag gå ner och kolla på denna lilla pärla. Hon var med på "Robins" på svt1 ikväll och jag har självklart spelat in det. Förhoppningsvis på rätt kanal också, för det hade jag inte gjort igår. Men men, det finns ju alltid internet och kolla på om det skitit sig idag igen, haha.

Bye.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha det var kul. Börja skratta bara jag läste rubriken. Det lät komiskt, men ändå hemskt x)

2008-12-20 @ 11:34:01
URL: http://lovisabengtzen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

SV: Haha bra humor

2008-12-20 @ 15:54:26
URL: http://l'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0