Tomtens stand-in

Såhär på kvällen och in på natten har jag suttit och pysslat. Jag älskar det verkligen. Det värsta är bara att jag har så mycket idéer så jag vet inte riktigt vad jag ska börja med. Jag kan sitta i timmar utan att tröttna. Det blir glitter och paljetter överallt, men det är det värt.

Jag och Anna har också gjort julrim till en julklapp en viss miss Clamp ska få. Julklappen är så klockren, haha. Kan inte berätta just nu vad det är, men ni får veta det efter söndag. Är riktigt nöjd med vårt julrim, blev otroligt bra. Funderar på om man kan börja skriva julrim på heltid. Eller göra som tomten, bara jobba en gång per år. 

Jag skulle kunna vara tomtens stand-in. Jag kan både pyssla och göra julrim. Vad mer behöver man kunna egentligen? Säga "Hoho, finns det några snälla barn här?", det kan jag ju redan. Nej jag får nog säga som Lotta på Bråkmakargatan "Jag kan allting. Fast det förstås, inte slalom", haha.   

Godnatt på er!
Sovmorgon imorgon, JULLOV!

Bye.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAH sötnos! då är jag en av tomtens nissar höhö :D

2008-12-19 @ 13:20:32
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0