Trött trött trött

Idag orkar jag verkligen inte plugga. Jag måste ju få vara ledig någonting tycker jag. Ska gå och lägga mig tidigt ikväll och sova ut. Jag är så himla trött.

Sitter och lyssnar på Shirley, Sanna och Sonja när de var med i mixmegapol i tisdags. Har redan lyssnat på det en gång men det är så roligt att jag inte kan låta bli att lyssna igen, haha. De är ju för härliga alltså. Längtar så tills jag får träffa de igen på söndag!
Klicka här om du också vill lyssna :)

Ska fortsätta lyssna nu och bli på lite gott humör. Kanske pluggar lite sen. Har gjort lite grann, men inte alls mycket. Så ska jag fixa mina naglar också så jag blir fin tills på söndag. Måste ju hålla fast vid mitt ryckte, haha. Nej jag bara skojar! 

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0